vrijdag 13 mei 2011

Zouave broek

Uit de knip van mei 2009 heb ik deze zouave broek gemaakt. Dacht nog, dat is een lekker simpel model om met tricot en mijn lockertje te oefenen. De zwarte tricot heb ik op de haagse markt gekocht. Ik vond de stof eigenlijk wat te zwaar maar volgens de verkoopster was het geen probleem.. Had ik nu maar naar mijn gevoel geluisterd.... Het leek alsof ik mijn kleine meid in de broek erbij had gestopt...


Heb het eerste model mee naar mijn werk genomen, want ik wist dat 1 van mijn collega's dit soort broeken wel eens draagt. Nou ze was het gelijk met mij eens... Geen gezicht... Toen gaan bedenken wat te doen... Wilde toch wel graag deze broek "draagbaar" maken. Na veel nadenken, zelfs s'nachts.... kwam ik tot de conclusie om er een halve cirkel aan de onderkant af te knippen...
En dit is dan het eindresultaat!! Ik vind hem erg leuk geworden en hij zit ergggggg lekker...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten