vrijdag 27 mei 2011

Made by Biebster


Dit is mijn schoonzusje Melanie. Ze is bijna drie jaar geleden overleden.
 Ze was altijd een kei in het verzinnen van bijnamen.. Bijvoorbeeld haar moeder heette geen mama, maar MOTHERRRRRRRR... Haar broer, mijn man, noemde ze altijd Big Brotherrrr. Vriendinnen heetten Kelster, Brownie, crystel clear... Ik kan zo nog wel even doorgaan.
Ook voor mij had ze een bijnaam verzonnen. Biebster....

Nu ben ik de laatste tijd lekker aan de naai en ben ik stiekem eigenlijk best trots op de dingen die ik maak. Mijn man opperde toen, "waarom zet je je naam er niet op dan?"

Tja, waarom eigenlijk niet, dacht ik zelf. Dus ik ben op zoek gegaan naar bedrijven die labels in kleine oplage maken. Uiteindelijk ben ik bij cotton trends terecht gekomen. Ik kon daar 50 labels laten drukken. Maar ja, wat ga je er dan op zetten he?? Ik bedoel, het is meer voor mezelf, ben geen bedrijf ofzo. Vind het gewoon iets leuks, waar ik trots op kan zijn... En ineens wist ik het!!!!!

Dus Meltje, als je vanaf boven meekijkt... We houden deze bijnaam nog even in ere, oké?
Love you, big kiss!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten