zondag 29 mei 2011

Blouse met BLING-BLING

Heel soms heb ik hele erge creatieve uitspattingen. Ik kwam namelijk een hele berg pailletten tegen. En had gelijk zoiets... Daar gaan we een blouse voor Senna mee versieren. 
Ik heb het patroon 2810 uit de bizzkids van zomer 2005 ervoor gebruikt. Heb alleen de onderkant met 5 cm verlengt omdat ik er geen roezelstrook aan wilde maken.


Senna kwam vanmorgen uit bed, zag de blouse en riep meteen: "aan doen"!
Nou prima toch. Toen wilde ik even wat foto's maken. Nou dat mocht wel, maar alleen de achterkant. Toen ik vroeg, draai eens om Senna, was het luid, maar duidelijk, NEE!



Maar vanmiddag was de kleine dame een stuk vrolijker, en met behulp van papa, die kan namelijk zo lekker gek doen, mocht ik toch foto's van de voorkant maken!



3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig bloesje! En zo'n papa, da's altijd handig als de jongedames niet willen poseren, niet? :-)

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een werk zeg maar het resultaat mag er wezen:D

    BeantwoordenVerwijderen