vrijdag 6 mei 2011

Jongensblouse Bizzkids 3442


Op de knopen na is het verjaardag's kado voor de zoon van een vriendin klaar. Moet zeggen dat ik eigenlijk best trots op mezelf ben. Kraagje is goed gelukt, streepjes lopen netjes door... Zit alleen heel erg te twijfelen wat voor knopen ik zal gebruiken. Zat zelf te denken aan baby-drukkers. Lijkt mij wel een stoer resultaat geven. Wat denken jullie?




Ben er ook nog niet helemaal uit of ik de blouse zo laat of misschien toch op zoek moet gaan naar een leuke applicatie. Ook hier zijn tips weer welkom, natuurlijk ;-)
Nu ga ik me "mentaal" voorbereiden op de volgende uitdaging. Een tricot shirt voor mijzelf uit de knip van mei 2009.. Ook daar komen natuurlijk weer foto's van op mijn blogje..


En nu is hij klaar! Heb een leuke kleine applicatie op de markt gevonden. Zijn papa en mama zijn nogal race-gekken, dus uiteraard moest er dan ook iets van racen opkomen, vond ik.
Bij tentplezier vond ik leuke plakletters. Zoals ik al zei, zijn z'n ouders gek van racen maar deze letters staan niet voor "miles per hour" , maar voor Marshall Paul Hoekstra!

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk bloesje! Maar ook je eerdere creaties vind ik heel mooi geworden! Ik heb me dan ook onmiddellijk als volger aangemeld.

    succes met je volgende creaties!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de complimenten.. Ben zelf nooit zo snel tevreden, maar als ik jou creaties zie en jij geeft mij dan een compliment,geeft me dat nog meer zin om nog meer dingen te maken.. PS ik volg jou blog ook al hoor

    BeantwoordenVerwijderen