zondag 30 september 2012

Bijna vergeten.. Verjaardagsjurk

Eigenlijk wilde ik dit jaar geen verjaardagsjurk voor Senna maken. Had geen leuke stofjes en ideeën. Totdat ik op een zaterdag Schröder op de Laan van Meerdervoort in liep en ik deze Dora stof zag liggen. Tot mijn grote geluk gaven ze die dag ook nog eens 25% korting op modestoffen. Tja, dan neem je toch 1,5m mee...
 Toen ik aan Senna vroeg of ik daarvan een jurk moest maken, zei ze uiteraard ja! Het moest wel een draai-jurk zijn.. Dan kom je snel bij de Elodie van Farbenmix uit. Dus in een paar avondjes deze verjaardags-jurk voor haar gemaakt...
 En draaien dat tie doet ;-)
 Moe wordt je er wel van, 
 Maar we draaien en dansen vrolijk door!!
De kokerrok heb ik in 3 uurtjes ook nog even gauw gemaakt. Het is naar een patroon van Mme ZsaZsa.. Het patroon kreeg je gratis bij een Belgisch damesblad.. Dat blad heb ik niet, maar in blogland zweefde wel de actiecode... Tja en als het gratis is.....

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! Mooi jurkje geworden, alsook je rok is weer supermooi!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen