dinsdag 27 september 2011

Getagd!


Tja, daar zit ik dan, tikkie jij bent em!!!!"
Nu mag ik 10 dingen over mijzelf gaan vertellen die jullie nog niet weten.....Euh, weten jullie wel dat dit heel moeilijk is voor iemand die eigenlijk liever niet over haarzelf praat ;-)

Nou laten we maar beginnen bij:
1: Ik ben een echte Haagse (dus met haagse tongval ;-) ) Maar ik ben mijn leven aan het beteren... Moet wel     he, als je een 2 jarig papegaaitje achter je aan hebt lopen...
2. Ben een groot liefhebber van tatoeages... Heb er nu zelf een stuk of 7... En kan die van anderen erg bewonderen...
3. Ik ben normaal gesproken vrij stil en houdt mezelf wat op de achtergrond... Maar ook hierin ben ik mijn leven aan het beteren..;-)
4. Van het kledingmaken heb ik eigenlijk pas sinds begin dit jaar de smaak te pakken. Daarvoor heb ik wel eens achter de naaimachine gezeten, maar de resultaten zal ik jullie maar niet laten zien..
5.Ik houdt heel erg van koken... Ik kan graag naar kookprogramma's kijken... En dan voorstellen hoe lekker iets zal smaken.... Blader ook graag de allerhande door... Heerlijk!!!!!
6. Doe tegenwoordig weer een poging tot breien... Dat doet mij altijd denken aan vroeger, hoe mijn moeder en oma mij wel eens zouden leren breien... Totdat ik als 3 jarig meisje heel hard begon te vloeken.. En mijn moeder vol verbazing vroeg wat er nu zo erg was dat ik moest vloeken... Nou mama, ik heb een steek laten vallen....
 (heb daarvoor ook flink op mijn kop gekregen)
7. Ben een rommelkont, de grond ligt nu ook bezaaid met duplo stenen, en ik heb zoiets van, ach, dat ligt er straks ook nog wel....
8. Om terug te komen op nummer 6, bij mijn broer hadden mijn oma en moeder trouwens meer gelukt... Hij breit tegenwoordig de kleren voor Senna en de baby born ;-)
9. Kijk graag samen met manlief naar de Formule 1 autoracen.. (Senna is trouwens vernoemd naar een auto-coureur, en nee, dat kwam niet van manlief, maar van mij, hihihi)
10. Had nooit verwacht dit lijstje vol te kunnen maken.....

Wie zal ik eens taggen????
Miss Frodo
Sabineke19740318
Jenny Freubel
Moon1986

4 opmerkingen:

  1. Heee,
    SUPERRR vet dat je mij getagd hebt!! Wat een eer!

    Leuke dingen ben ik te weten gekomen over je, nu ben ik dus aan de beurt. Pff daar ga ik eens goed over nadenken.

    Veel liefs Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee dit enne ik heb braaf 10 dingen op mijn blogje gezet ;)

    Trouwens heb ik maar 1 iemand getagd.....is dat ok?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bianca,

    wat een eer dat je me tagde! Maar... meteen wel een moeilijke opdracht, hé :-) Ik ga er deze nacht eens goed over nadenken wat ik allemaal over mezelf kan vertellen want, net als jij, ben ik niet zo'n grote verteller. Morgen(namiddag) kan je dan het hele relaas lezen op mijn blogje!

    groetjes en nogmaals bedankt!
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ MissFrodo, Dat zal denk ik geen probleem moeten zijn hoor, zolang zij ook gewoon weer iemand tagd, dan gaat hel balletje rond, zoals ze dat zo mooi zeggen ;-)
    @ Sabine, ik weet dat het een moeilijke opdracht is... Heeft ook even geduurd voordat ik wat opgeschreven had....

    BeantwoordenVerwijderen