vrijdag 23 september 2011

Allesdrin

Op de site van farbenmix zag ik een leuk ebook patroon. Namelijk van de allesdrin tassen. Ik heb nu de kleine versie gemaakt, maar hij is groot zat...;-)
Kan weer aardig wat rommeltjes en troepjes meeslepen... Het is een uitvoering in leder geworden. Het leder heb ik van mijn werk vandaan. Toch wel handig dat mijn baas een verwoed verzamelaar van leder is ;-)

Normaal gesproken als ik een tas maak, maak altijd iets in het zwart. Lekker makkelijk. Past overal bij en wordt niet snel smoezelig. Maar omdat je met dit patroon weer zo lekker kan variëren heb ik voor een kleuraccentje gekozen. Vind de tas zelf weer super geworden en zal hem met plezier meeslepen!!
De achterkant


De voorkant

Oja, in het kleine model komt normaal gesproken geen rits, maar aangezien ik de zakkenrollers geen plezier gun, heb ik er toch een rits ingemaakt. Daar heb ik een hanger van leder aangemaakt, zodat ik hem zelf in ieder geval makkelijk open krijg....

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas zeg, heel origineel. Knap gedaan hoor!!
    Kun je nog meer rommel meeslepen... en zoeken in welke tas wat zit, ha ha.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tas zeg!En zwart maar toch net even anders,veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tas zeg! Weer iets op mijn al te lange lijst ;))

    BeantwoordenVerwijderen