donderdag 30 juni 2011

Broek voor manlief


Ik heb eindelijk voor manlief ook wat gemaakt. Werd ook wel eens tijd toch?? Maar mannen-patronen zijn zo goed als onmogelijk te vinden. Uiteindelijk bij naaipatronen.nl dit patroon voor een herenbroek gevonden. Het is de Burda 7768. Omdat manlief een "gespierde" spijker is, heb ik eerst zijn maten opgenomen, voordat ik het patroon besteld heb. Gelukkig kwamen de maten overeen met maat 44. 

Ik heb alle naden met dikker garen doorgestikt. Omdat het een grote klos was, paste deze natuurlijk niet op mijn machine. Manlief heeft toen een losse klos-houder gemaakt. Hij moest wel ;-) anders kon ik geen broek maken..... Ben zelf super tevreden over het resultaat. Voor de volgende keer zitten er nog een paar kleine verbeterpuntjes, maar die vallen niet op...




1 opmerking:

  1. Ik vind hem leuk. Was aan het googlelen of ik voorbeelden van dit patroon kon vinden en kwam op jouw site uit. Heb je nog tips voor me?

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen