donderdag 21 februari 2013

Jasje en broek

Uit de ottobre lente 2006 heb ik voor Senna dit setje gemaakt. Het jasje is model 15 en de broek is model 23. Beide heb ik in maat 104 gemaakt. Het jasje paste perfect, maar bij de broek heb ik aan beide kanten 4! centimeter ingenomen. En eigenlijk is de broek nog ietsjes te wijd. Gelukkig werk ik bij een lederhandel en daarom maak ik morgen even een riem voor haar.
Een stralende Senna

Detail van de pijpjes


Detail van het zakklepje


Senna is weer dolblij met haar nieuwe setje. Nu op naar de volgende creatie. Senna wil dolgraag een K3 jurkje. Nou, dat kan toch... Heb al lint en stof in huis, nu alleen even verzinnen hoe ik het Amelie patroon aan kan passen, zodat ik een niet rekbare stof kan gebruiken...

4 opmerkingen:

  1. ja dat ziet er inderdaad erg leuk uit, en volgens mij kan ze er ook nog wel een beetje ingroeien, toch?? leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuk setje en ze is er inderdaad heel blij mee. Vind ook de details erg mooi geeft het net wat extra´s. Ze is nog in de groei dus het komt goed.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen