dinsdag 17 juli 2012

Bizzkids 3445

Voor Senna gisteravond weer een jurkje gemaakt met een stofje uit het verrassingspakket. Het is deze keer model 3445 uit de Bizzkids van zomer 2008. Een leuk en simpel modelletje! Het stofje zou ik zelf eigenlijk niet gekocht hebben, maar het staat Senna wel leuk. Ze is er ook weer superblij mee. Ik heb trouwens maat 104 gemaakt, en hij past prima. Alleen als ik dit model nog eens zou maken, dan zou ik wel de armsgaten ietsjes uitdiepen. 



Het poseren gaat haar wel steeds beter af he..;-)

2 opmerkingen:

  1. Ja ze staat stil ;)

    Leuk jurkje en volgens mij zit het haar ook erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijk jurkje is dat geworden. Ik zou zelf het stofje ook niet kiezen, maar eens het verwerkt is, ziet het er heel anders uit! Ik vind het een plaatje geworden!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen