zondag 19 februari 2012

Amelie in Hello Kitty fleece


Toen ik deze fleece op het stoffenspektakel had gekocht, had ik nog geen idee wat ik ervan zou maken. Nadat ik het gevraagd had op mijn favoriete forum kwam het model Amelie van Farbenmix als meest favoriet te voorschijn... Alleen had ik dit patroon niet.. Gelukkig dankzij Liesbeth kon ik toch dit patroon maken.
Ik heb maat 86/92 gemaakt en dan de jurk-uitvoering.. Hij zit perfect. Alleen als jurk zou hij ietsjes te kort zijn, maar ach.. Zo op een broek of legging staat het haar toch weer hartstikke leuk....



Ik heb het bijna helemaal op de locker in elkaar gezet, behalve het doorstikken en de zoom. Die heb ik met de stretch-steek op mijn machine gemaakt. Ik denk dat ik er in totaal iets meer als een uurtje mee bezig ben geweest. Snel klaar dus, met een super resultaat!!

3 opmerkingen:

  1. Jij zat al in de startblokken om de Amelie te gaan maken! :-D Ik heb het rokje vandaag ook meteen gemaakt, nog even elastiek erin en dan zal ik hem binnenkort ook bloggen. Nogmaals dank voor het ruilen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bianca,

    Wat leuk dat je van je hebt laten horen op mijn blog. En bedankt voor het opnemen van mijn linkje :) Kaatjesmaaksels zien er mooi uit, je dochtertje straalt van oor tot oor in haar prachtige jurkjes.

    Groetjes van Rosalie oftewel tante Pollewopje

    www.studiozakka.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk! die Hello Kitty-fleece blijft het goed doen, hé! Hier zijn er ook ooit 2 truien van gemaakt, eentje voor Ianka en eentje voor Elena en zij dragen ze, na 2 jaar, nog steeds.

    Je dochter staat trouwens heel mooi met roze!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen