vrijdag 20 januari 2012

Amy-Lynn, model c

 Omdat ik nog veel stof over had van Senna haar bruidsmeisjes jurk en bolero, wilde ik er nog een rokje van maken. Ik had een tijdje terug al het patroon Amy-Lynn van collie-collie.com gekocht, maar tot op heden nog niet de tijd gehad om een model te kunnen maken. 
 
 Ik vind model c superleuk, dus besloot ik dat model maar eens te gaan maken.... Wat een leuk en simpel patroon waar je je lekker kan uitleven met bandjes, strikjes en hangertjes.... Senna is weer dolblij met haar nieuwe rokje, en mama gaat gauw weer wat stofjes bij elkaar zoeken voor een volgende


.... Maar ik wil eerst weer wat voor mijzelf maken. Een tricot-vest uit de knipmode... Weet even niet meer  uit welke, maar jullie zien hem vanzelf voorbij komen ;-) 

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Een goede combinatie qua stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk joh! Zo kom je mooi van restjes af. Toch jammer om stukjes te laten ligggen he! Mooi opgelost.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die is écht heel erg mooi! En een superpatroon, dat vind ik ook. Heb er net ook weer eentje gemaakt. Ik krijg er maar geen genoeg van :-)

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen