donderdag 6 oktober 2011

ABC 75


Een tijdje terug heb ik voor mezelf de beroemde knoopjurk gemaakt. Ik had best wel een stuk over maar wist niet wat ik ervan moest maken. Heb natuurlijk op het sancho-forum de roos 5011 voorbij zien komen, maar dat patroon is niet te krijgen... Als alternatief is er de ABC 75 en gelukkig, die kon ik van Esrosa overnemen...Met een beetje passen en meten kreeg ik het gelukkig uit de stof. Het is een leuk model om te maken. Heb alles met de locker in elkaar gezet, en doorgestikt met een tweeling-naald. Dat ging allemaal heel gemakkelijk. Maar dan.... Foto's maken.. Geloof niet dat Senna weggelegd is als fotomodel.. Stilstaan voor een foto is niet haar favoriete bezigheid.. ( Heeft ze trouwens niet van een vreemde hoor ;-) )

Het resultaat van onze foto-sessie!!








Na veel gebeweeg en heen en weer gedrentel, wilde ze eindelijk even stil staan...



Vind het zelf echt een heel leuk jurkje geworden. Misschien dat ik het nu aandurf om een wat duurdere tricot te gaan gebruiken!

3 opmerkingen:

  1. Wat grappig, als je hetzelfde hebt gemaakt... althans de stof. Kun je lekker mee pronken!!
    Succes met je volgende project! Weer tricot???
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, volgende project is weer tricot. Heb weer een knoopjurk geknipt liggen. Heb hem alleen wat smaller gemaakt met lange mouwen en de rok iets korter... Het resultaat zie je snel verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat inderdaad leuk: een gelijkaardig jurkje voor mama en dochterlief! Het is heel erg leuk geworden. Het modelletje staat je dochter ook erg goed!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen