zondag 10 juli 2011

Bizzkids 3421

Ik had van mijn collega Noeleen, een hele mooie lap spijkerstof gekregen, De stof was al geborduurd met kleine bloemetjes. Wist zeker dat ik hier weer wat moois voor Senna van kon maken. Had eerst een ander model uit Bizzkids zomer 2008 in gedachten, maar dat model vond ik eigenlijk iets te "ouwelijk"  voor een meisje van bijna 2. 






Dit model ( de 3421) vond ik in eerste instantie niet zo leuk, maar ik had nog een heel mooi lapje linnen liggen, wat heel mooi paste bij de geborduurde bloemen. Gisteren geknipt en al een deel in elkaar gestikt, en vanmiddag afgemaakt. Vind het eindresultaat heel erg leuk geworden. En Senna..... Nou, die wilde em niet meer uit doen... Zegt dan genoeg toch??? Oordelen jullie zelf maar ;-)

1 opmerking:

  1. Och, wat een schattig jurkje! Kan je het haar kwalijk nemen dat ze hem niet meer uit wilde? Hij staat haar écht superlief! Mooi, hoor!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen